zdjęcia dwa

Kolejne dwa zdjęcia wyzwaniowe: tematem na dzień 3 był maj. Poza tym, że lubię ten miesiąc, to kojarzy mi się z wielką życiową zmianą, która trwa do dziś :) Cała historia zaczyna się 15 maja 1992 r. w słonecznej Italii. A poniżej album z tej wyprawy i wyjęte z niego pierwsze zdjęcie ze mną :) Wtedy jeszcze nie przypuszczałam, jak bardzo odmieni się mój żywot ;)


Na czwarty dzień hasło brzmiało owoce. Myślałam, myślałam, aż w końcu coś wymyśliłam ;) Owoce dwupostaciowe :)Lubię w obu wersjach ;)

Jutro c.d. i może w końcu uda mi się wrzucić coś nowego ;) zobaczymy...

3 komentarze:

Ewik21 pisze...

koniecznie chce poznac całą historię!!! fotki świetne**

Aduchna pisze...

Zapraszam do mnie o wyróżnienie ;)

Unknown pisze...

inch them will cause us to be able to really feel a lot more knowledgable just after knowing this.


Cardsharing Server

Copyright © 2014 moje miejsce , Blogger