świętowaliśmy

2/3 naszej rodziny obchodzi w lipcu urodziny. O sobie pisać nie będę, może tylko tyle, że daaawno, daaawno temu żywiłam przekonanie, iż ludzie tak długo nie żyją :) Będzie za to trochę o Młodym - Jemu stuknęły 2 lata (kiedy to zleciało???). Przy tej okazji naszło mnie na wspominki i zasiadłam do zdjęć. Oglądając, jak się Dziecię zmieniało przez ten czas  wpadł mi do głowy pomysł na skrapa z fotkami z dnia narodzin, z roczku i z tych najświeższych :) Na tę okoliczność  pociachałam ILS;owe papiery - drżącą ręką, ale oprzeć się nie mogłam :) I tak oto skrapidło powstało, mało tego - nawet je lubię i może zawiśnie w pokoju Jubilata. A mapka TA wydała mi się wprost idealna!
Zamazanego buziaka wybaczcie - opór przed jego pokazywaniem ciągle nie przełamany....


p.s. czy nikt na pozbycie się tych pojawiających i znikających reklam nie zna sposobu?

4 komentarze:

aaaasssssaaaaa pisze...

scrap wyszedł świetny, koniecznie musi zawisnąć na ścianie:) wszystkiego naj dla Ciebie i młodego jubilata:)

aaaasssssaaaaa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
AgnieszkaD pisze...

Śliczna praca, taka czysta i nieprzeładowana!

Jaszmurka pisze...

Bardzo mi się podoba! ♥
Bomba.

Copyright © 2014 moje miejsce , Blogger