b&w

Kolejny dzień foto wyzwania - luty jest.... Hmmm, miałam zagwozdkę, bo poza tym, że jest krótki i że po nim w końcu przychodzi (a przynajmniej powinna przyjść) wiosna to jakoś specjalnie z niczym szczególnym mi się nie kojarzy. Ale dzisiaj, gdy po kilku dniach szarugi i nijakiej pogody, rano wyjrzałam przez okno i zobaczyłam ptaszora który mi w nie zagląda siedząc na zasypanym śniegiem drzewie, to sobie wymyśliłam, że luty - póki co - jest czarno-biały :)

foto - wyzwania dzień 4: luty jest...

13 komentarzy:

Julita pisze...

Fantastyczne to zdjęcie! Bardzo mi się podoba! :-)

Agnieszka z kreatywnika pisze...

Cudne ujęcie! Szkoda, że u mnie za oknem prawie wiosna :/

husky foto pisze...

Świetny kontrast :-) Przy takim czarnym ptaszorku jeszcze bardziej uwidoczniona jest biel zimy.

sabinagamon pisze...

podobnie jak u mnie czaro biało :)

Mari pisze...

To zdjęcie rzeczywiście...jest :)

aulik pisze...

super ptaszysko!
u mnie podobne, tylko przed opadami śniegu ;)

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Ale fajny kadr!

Unknown pisze...

Bardzo ładne skojarzenie :)

Unknown pisze...

Świetne zdjęcie :) super kadr

Unknown pisze...

Super! myslalam, ze to grafika

Design your life pisze...

Cudowne!

pshoom pisze...

Piękne zdjęcie!

furia pisze...

na miniaturce widzę schody :D ciekawe co to znaczy?

Copyright © 2014 moje miejsce , Blogger